Dringende oproep: Laatste kans voor inleveren Paas Actie VV Beilen

13 maart 2024 13:15

Beste leden, ouders en verzorgers van jeugdleden VV Beilen,
Zoals jullie weten hebben wij een fantastische Paas Actie gelanceerd! Maar we hebben jullie hulp nodig om dit tot een groot succes te maken.
Helaas hebben we nog niet alle intekenlijsten en gelden ontvangen, en daarom doen we een laatste, dringende oproep.

LAATSTE INLEVERMOMENT:
WANNEER: Donderdag 14 maart
TIJD: 18.30 - 20.15 uur
WAAR: VV Beilen kantine

Dit is je allerlaatste kans om je ingevulde intekenlijst en het bijbehorende geld in te leveren. Zonder jouw bijdrage kunnen we onze Paas Actie niet zo groots maken als we willen.

We begrijpen dat het druk is, maar elke bijdrage groot of klein, maakt een verschil. Dus kom alsjeblieft langs op het genoemde tijdstip en plaats om jouw bijdrage in te leveren.

Laten we samen werken aan het succes van VV Beilen en zorgen voor een geweldige Paas Actie voor iedereen!

Met dringende groet,

De activiteitencommissie jeugd